dijous, 22 d’agost del 2013

LA VIDA ES BELLA


"El pare patia de l'estómac, i jo anava a portar-li el dinar cada dia, ja que no podia dinar a la taberna.
Recordo als aprenents que em tiraven "piropos", jo aleshores tenia 15 anys. Jo era una "xavaleta" i estava molt bé. 
Paco, Pepe, Ramon, Antonio, Emilia, Margarita i jo, la més petita. La meva mare, quina feinada pobreta! Era molt bona mare.
S'ha de SABER VIURE! quan hi ha un bon moment, aprofitar-lo!"

Una usuària del centre ens parla dels seus records, i reflexionem sobre la vida...

Altres usuaris ens aporten els aspectes significatius de la vida perquè sigui bella


"que haya trabajo para todos"
"arribar a gran és una alegria"
"la vida es bella si estás bien acompañado"
"la vida es bella si estás con ella"
"la vida es bella si tu amor te espera"
"tres cosas importantes hay en la vida: salud, dinero y amor"


Entrada destacada

Divendres passat es va celebrar l' acte de cloenda del projecte "Connectant Històries" (2016) realitzat conjuntament entre ...